تمام کریستال ون می خواست یک جفت شلوار باشد تا کار بازاریابیش را در خیابان پنجم پنجم بپوشاند. در سال 2013، او برای شلوارهای شلوغ شکار کرد اما پس از تلاشهای زیاد، دست خالی آمد. او توضیح می دهد: "همه چیز ها راحت و بی نظیر بود، خیره کننده اما ناراحت کننده و یا به طور کامل از محدوده قیمت من." ون تصمیم گرفت که خودش را از دست بدهد، چراکه عدم انتخاب لباس مناسب برای لباس ن در 20 و 30 سالگی او را نادیده گرفت. این سپتامبر او و یک تیم از ن که قبلا برای Theory، Nike و Warby Parker کار کرده بودند (Ung همچنین در بازاریابی در J.Crew مشغول به کار بوده است) یک خط جدید از کارهای متمرکز برای هیزم را با نام The Make ایجاد خواهد کرد. ایده ی Make And Enhancement را با اصلاح تدریجی سبک هایی که در قیمت های بین 125 تا 250 دلار قرار دارد، نشان می دهد که بازنویسی چه چیزی برای یک نسل جدید از ن از صعود از پله های گوناگون موفقیت آمیز است. همانطور که وی یادآور می شود: "ما در حال جمع آوری بهترین پارچه های فعال و لوکس، کشش چهار طرفه، مراقبت آسان با طرح های تصفیه شده اما بازیگوش است که به فروش می رسد مستقیم به مصرف کننده." مجموعه شامل jumpinguits کمربند و گسترده شلوار، یک دستبند زیپ، یک لباس ورزشی، و یک تی شرت که "مشکل" را فقط در زیر خط گردن قرار می دهد. "Make" بخشی از نقل قول مشهور سیسیل ریچاردز است: "مشکل".

ون می گوید: "من مصمم به ایجاد نامی بودم که چند مورد را انجام دادم." "من می خواستم روح ن خودمختار را جذب کند که به دنبال پرماجرا، فکری، رانده شده و الهام بخش بودند و همچنین فضایل پیشگامان را جشن می گرفتند و جشن خواهران را جشن می گرفتند." اولین مجموعه ای از "The Make" یک تیم روح مرتب سازی بر اساس vibe، با یک پالت رنگ پایه زیتون سبز، سفید و خردل زرد، و همچنین یک اشاره از pinstrippe. اما ون برای تأکید بر این نیست که تمام ن کارگر هشتاد ساله لباس شبیه باشند. او می گوید: "ما قطعاتی را ساختیم که می توان آنها را با ترکیب کمد لباس ترکیب کرد. "ما می خواهیم به مقصد برای لباس های خوب طراحی شده است که می تواند در هر زمان مورد استفاده قرار گیرد، که واقعا با افزایش سیالیت بین کار و زندگی همراه است."

ایده لباس کار، و یا به طور خاص، کت و شلوار قدرت زن، در بسیاری از موارد، از جمله بخش های تکنولوژیکی و راه اندازی، کمتر و کمتر مورد توجه است، زیرا فرهنگ دفتر تبدیل به پیشرفت تر و جامعه تر می شود. کدهای لباس نیز به ویژه برای ن خسته شده اند. Ung می گوید: "از تجربه من، کسب و کار گاه به گاه در معنای سنتی مردانه در تعریف chinos خود را با یک دکمه پایین و یا پیراهن پولو است. "برای هزاره ها، تفسیر کسب و کار گاه به گاه دقیق تر از آن چیزی است که من به عنوان" گاه به گاه لباس "توصیف می کنم، یعنی شلوار جین با سایر مقاطع لباس و لوازم جانبی و یا پوشیدن یک لباس که کمی شیک تر از شلوار جین است. کت و شلوار نه به عنوان یک لباس که "کمتر در مورد تقلید از آنچه که مردان از قدرت پوشیدن، اما به جای تعریف خود را" کت و شلوار "که حداکثر آزادی حرکت را فراهم می کند، احساس اعتماد به نفس و شایستگی را فراهم می کند و بیان سبک شخصی است. ، "قدرت" پشت مفهوم، یک احساس قدرتمندی از آزادی و انتخاب است. ن دیگر به یک لباس معمولی یا کت و شلوار محدود نمی شوند. "


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

David دانلود آهنگ جدید آموزش موسیقی ديجيکالا فروش سراسري فويل جستجو گر فایل از دنیای وب ffte کمند باد SEO and Marketing